مشتری گرامی خواهشمند است تمامی شرایط گارانتی آرتل را مطالعه فرمائید. خرید محصولات با گارانتی آرتل به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.

تعهدات شرکت:

1- دستگاه مطابق با مدل، شماره سریال، شماره IMEI و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای داخل جعبه مشمول گارانتی می باشد.

2- شرکت آرتل متعهد می گردد چنانچه دستگاه علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.

3- مبلغ دستگاه هایی که شامل تعویض میشوند، با توجه به تاریخ شروع گارانتی، و کسر 3% استهلاک از قیمت گوشی برای هر ماه، محاسبه می گردد.

موارد ابطال گارانتی:

1- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.

2- هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.

3- نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار دستگاه گردد.

4- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه

موارد خارج از تعهدات شرکت

1- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.

2- خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).

3- ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.

4- کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.

5- بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID

6- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه می باشد.

7- هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه ها و …. شامل هزینه خواهد بود.

توضیحات ضروری

خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.

پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت می گیرد.

چنانچه در پی درخواست مشتری دستگاه تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.

گارانتی شارژر و باطری 3 ماه مي باشد و هندزفری و كابل هاي شارژر دارای گارانتی نیست.

حداکثر زمان نگهداری گوشی آماده شده در بخش فنی 72 ساعت می باشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد.